Rositas blogg

Välkommen till Rosita Runegrunds blogg. Jag kommer från Bohuslän och är riksdagsledamot för Kristdemokraterna sedan 1998. Varmt välkommen!

My Photo
Name:
Location: Tjörn, Bohuslän, Sweden

Före detta riksdagsledamot från och med oktober.

Monday, September 28, 2009

Vad väntar nu bakom hörnet?

Livet är alltid fullt av överaskningar och möjligheter. Jag har under 11 år haft möjligheten att förvalta mina väljares förtroende i Riksdagen. Nu har jag bestämt mig att inte kandidera ytterligare en mandatperiod. Tolv år är lång tid, i synnerhet när man är på andra halvan av livet. Det har varit elva fantastiska år, trots pendling och obekväma arbetstider.

Att vara ensam riksdagsledamot för ett parti i valkretsen är tufft. Jag är glad över det stöd som jag fått både från familj och väljare. Nu väntar nya uppgifter.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home