Rositas blogg

Välkommen till Rosita Runegrunds blogg. Jag kommer från Bohuslän och är riksdagsledamot för Kristdemokraterna sedan 1998. Varmt välkommen!

My Photo
Name:
Location: Tjörn, Bohuslän, Sweden

Före detta riksdagsledamot från och med oktober.

Tuesday, October 06, 2009

Vilken agenda gäller i kristdemokraternas politik ang. vapenexport?

http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=189067

Härligt att det blir reaktioner ute i landet angående det seminariet som kristdemokrater medverkade till. En person som betydde mycket för mina ställningstagande, den bortgågne Alf T Samuelsson, skulle reagerat på samma sätt tror jag.

Det är fullt relevanta frågor som debattörerna ställer och jag väntar mig svar från de kristdemokrater som anordnade seminariet. Vi ska ha en öppen och fri debatt, men min fråga är även..

Finns det två agender i vårt parti?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home